Personal Branding

Személyes márka, énmárka

Milyen hatást gyakorlunk másokra, hogyan látnak a többiek minket, mit gondolkodnak rólunk, mit éreznek irántunk. A jó és a rossz tulajdonságokkal együtt.

Kinek hasznos az én-márka építés?

Énmárkát régebben a politikusokhoz, ismert emberekhez, színészekhez, művészekhez lehetett kötni.

Jelenleg elsősorban közszereplőknek, cégtulajdonosoknak, vezetőknek, üzletembereknek, de természetesen bárkinek.

Az énmárka építésben annak érdemes elgondolkodnia, akinek  tiszták a szakmai céljai, van már szakmai tapasztalata és teljesítménye.

A személyes márka határozott kialakítását és fejlesztését coaching segítheti.

3 tényezőre fektetem a hangsúlyt:

  1. szakmai tudás
  2. személyes tulajdonság, kisugárzás
  3. külső megjelenés

1. Szakmai végzettségek, tapasztalat, speciális szaktudás, érdeklődési kör

Személyes konzultációkon kialakítjuk szakmai, üzleti céljaidat.

2. Személyes tulajdonságok, kisugárzás

Belülről haladunk kifelé, vagyis elsőként önmagunk megismerésével kezdjük. Személyes, (belső) tulajdonságainkkal. Az önismeret szükséges, ahhoz hogy másokat megítéljünk és karrierünk megfeleljen személyiségünknek. Ehhez ismernünk kell adottságainkat és képességeinket. Fejlettebb önismerettel jobban megérted önmagad.

Mi van, ha nem vagyunk veleszületett tehetségek vagy karizmatikus vezetők?

Jó hír! Ha következetesen fejleszted magad és tudatosan építed a személyes márkádat, akkor hiteles, elismert leszel és a megbízhatóságot sugallsz, kommunikációd következetes lesz. 

  • Megnézzük milyen képességekkel rendelkezel céljaid eléréséhez.
  • Megtanulod, hogyan menedzseld magad és hogyan építsd kapcsolataidat

A folyamat két részből áll:

Tudatos elemzés
A személyiség felmérése: elbeszélgetés, kikérdezés formájában. Hogyan értékeled magad, hogyan ítélkezel, hogyan kommunikálsz, milyen az emberekkel a kapcsolatod, hogyan kezeled a problémáidat, stb.

Hipnomeditációs módszer
Mélyebben átgondolva, milyen a személyisége és mi lehet a különbség a tudatos és a tudat alatt meglévő személyisége között.

SWOT - a cél elérését segítő illetve gátló tényezők elemzése

Legyél saját képességeiddel és erősségeiddel tisztában

Belső tényezők S Strenghts Erősségek
  W Weaknesses Gyengeségek
Külső tényezők O Opportunities Lehetőségek

Mit szeretnél megmutatni magadból az énmárkádban?

Felmérjük, megbeszéljük, hogy hogyan szeretnéd megkülönböztetni magad másoktól, mi lehet az a plusz, ami kiemel a tömegből. Ez lehet speciális tudás vagy akár egy különleges  elfoglaltság, ami felkelti a figyelmet (például hullócsillagok gyűjtése).

Ide tartozhat a névjegykártyánk, a honlapunk vagy éppen a logónk. 

Módszer

Hagyományos coaching, és coaching+ hipnomeditációval és a Kutasi mentál módszerrel.

3. Külső megjelenés - ruházat, hajviselet

Ezek nem elsődlegesek, de alátámasztják, kiegészítik a megkülönböztető egyéniségünket, a személyes- vagy énmárkánkat. 

Ár: 40.000 Ft / 90 perc

Kapcsolat: 06-30-546-5576

e-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. vagy This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Kutasi Viktória
hipnomeditációs- és mentáltréner,
coach

Kapcsolat